П'ЯТНИЦЯ (26 квітня) - день математики STEM-тижня – 2024.
П'ЯТНИЦЯ (26 квітня) - день математики STEM-тижня – 2024.Учителька математики, Безшийко Людмила Володимирівна, презентувала фрагменти занять з розв'язування прикладних задач на уроках математики в 6 класі, де учні свої арифметично-геометричні вміння застосовували під час виконання практичних завдань.
Завдання 1.
Як за допомогою циркуля, лінійки та косинця побудувати центр кола?
1. Діти будують довільну точку, яка лежить на колі.
2. Через дану точку проводять дотичну до кола.
3. Будують перпендикулярну пряму до дотичної.
4. Ділять відрізок навпіл і отримують центр кола.
Завдання 2. Обчислення довжини кола ниткою і за формулою1. Учні за допомогою нитки знаходять довжину кола.
2. Вимірюють довжину нитки, яка і буде довжиною кола.
3. Обчислюють довжину кола за формулою та порівнюють результати.
Завдання 3.
Діти визначають, чи достатня освітленість кабінету математики.
1. Знаходять ширину вікна класу.
2. Знаходять довжину вікна класу
3. Вимірюють довжину підлоги класу.
4. Вимірюють ширину підлоги класу.
5. Роблять відповідні розрахунки та роблять висновки.