A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кривецька філія Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1
Маньківської селищної ради Черкаської області

КРИТЕРІЇ рівневого оцінювання результатів навчання учнів 3-4-х класів НУШ, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти

Дата: 27.11.2023 20:09
Кількість переглядів: 5

КРИТЕРІЇ

оцінювання результатів навчання учнів 3-4-х класів НУШ, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти

 

Рівні результатів навчання

Загальна характеристика

І. Початковий

Учень/учениця володіє уміннями на рівні копіювання зразка виконання певної

навчальної дії;

з допомогою вчителя виконує елементарні завдання, потребує детального

кількаразового їх пояснення;

не завжди виявляє та розуміє власні помилки, навіть після допомоги вчителя;

не завжди розпізнає проблемну ситуацію;

відтворює основний навчальний   матеріал, іноді з допомогою вчителя. 

ІІ. Середній

Учень/учениця повторює за зразком певну операцію, дію; будує відповідь у засвоєній

послідовності; 

виконує навчальні дії за алгоритмом, у разі утруднення звертається до вчителя по

допомогу; 

вносить коректні уточнення і виправляє помилки після допомоги вчителя;

розпізнає проблемну ситуацію, але не завжди визначає шляхи розв’язання проблемної

ситуації;

відтворює основний навчальний   матеріал, здійснює пошукову діяльність у супроводі

вчителя. 

ІІІ. Достатній

Учень/учениця демонструє уміння на рівні свідомого вибору способу дії

у стандартних ситуаціях;

висловлює власні думки, наводить окремі приклади на їх підтвердження;   

під час відповіді відтворює засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи

логічних зв'язків; 

самостійні роботи виконує із  незначною допомогою вчителя; 

вносить уточнення, виправляє помилки  в усній  відповіді / письмовій роботі

самостійно;

складає план роботи для розв’язання проблемної ситуації, розв'язує проблемні ситуації

у співпраці з учителем

ІV. Високий

Учень/учениця демонструє уміння на рівні свідомого вибору способу дії в нових

ситуаціях (нестандартних);   

аналізує, класифікує, узагальнює об'єкти, які охоплюються засвоєними поняттями;

аргументує прикладами власні відповіді, судження;

самостійні роботи виконує під опосередкованим керівництвом учителя; 

аналізує власні відповіді / письмові роботи, вносить коригування  та уточнення

(за потреби);

обґрунтовує способи розв’язання навчальних /життєвих проблем та ситуацій,

спираючись на набуті знання, власний досвід;

розв’язує проблемні ситуації, виконує дослідницькі та творчі навчальні завдання 


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень