A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кривецька філія Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1
Маньківської селищної ради Черкаської області

Освітня програма Кривецької філії Маньківського закладу  загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів   №1 Маньківської селищної ради  Черкаської області на 2024/2025  навчальний рік

Дата: 18.10.2024 14:24
Кількість переглядів: 34


 

Відділ освіти, молоді та спорту  

Маньківської селищної ради Черкаської області



 

Освітня програма

КривецькоїфіліїМаньківськогозакладу  загальної середньої освіти 

І-ІІІ ступенів   №1

Маньківської селищної ради  Черкаської області

на 2024/2025  навчальний рік





 

СХВАЛЕНО

рішенням педагогічної ради школи

Протокол №        від

Голова педагогічної ради _____  

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 директор закладу

загальної середньої освіти _____ 

 

НАДАНО ЧИННОСТІ ТА ВВЕДЕНО В ДІЮ  Наказ № ______________  від _______________    












 

Відділ  освіти, молоді та спорту  Маньківської  селищної ради 

Черкаської області

 

ЛИСТ  ПОГОДЖЕННЯ

освітньої  програми 

Кривецької філії Маньківського закладу  загальної середньої освіти

І-ІІІ ступенів  №1

Маньківської селищної ради   Черкаської області

на 2024/2025 навчальний рік

 

Методист районного методичного кабінету:

 

Головний спеціаліст:

Лариса Хом’як       _______________



 

Головний  бухгалтер   Н.В. Линник     _________________ 



 

ПОГОДЖУЮ

Начальник  ____________________ Ю.М.Безверхий

__________________ 2024 р.

















 

ЗМІСТ

Розділ 1. Призначенняшколи та засібїїреалізації.Пояснювальна записка.

Розділ 2. Цілі та задачіосвітньогопроцесушколи

Розділ 3. Освітняпрограма закладу та їїобґрунтування

3.1.Освітня программа початковоїосвіти

Розділ 4.Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття початкової середньої освіти.

 Розділ 5  Навчальний план.

Розділ 6. Форми організації освітнього процесу

Розділ7. Інструментарії для формувального та підсумкового оцінювання




 

Розділ 8. Особливості організації освітнього процесу та застосовування 

в ньому педагогічних технологій

Розділ 9. Показники (вимірники) реалізації освітньої програми 

Розділ 10. Структура навчального року





















 

 




 

Розділ 1. ПризначенняОсвітньоїпрограмишколи та засібїїреалізації

Пояснювальна записка

 

Кривецька філія Маньківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 – заклад загальної середньої освіти І ступеня. 

Орієнтовна кількість класів (груп) у школі І ступеня – 4, у них кількість учнів – 13. 

Для реалізації мети початкової і базової загальної середньої освіти, а також належної організації освітнього процесу заклад розробляє та використовує в освітній діяльності освітні програми окремо для кожного рівня (циклу) освіти.

Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій. 

Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей та розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі.

Початкова освіта передбачає поділ на два цикли – 1–2 класи і 3–4 класи, що враховують вікові особливості розвитку та потреб дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у їхніх досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти.

Освітня програма для 1-2 та 3-4класів початкової школи (далі – Освітняпрограма) розроблена відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту початкової освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 (зі змінами), та на основі Типових освітніх програм, розроблених під керівництвомШияна Р.Б., затверджених наказами  Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22 (для 1-2 класів) та  від 12.08.2022 № 743-22 (для 3-4 класів).

Освітню програму побудовано із врахуванням таких принципів: 

- дитиноцентрованості і природовідповідності;

- узгодження цілей, змісту і очікуваних результатів навчання;

- науковості, доступності і практичної спрямованості змісту;

- наступності і перспективності навчання;

- взаємозв’язаного формування ключових і предметних компетентностей;логічної послідовності засвоєння учнями предметних компетентностей;

- можливостей реалізації змісту освіти через предмети або інтегровані курси;

- творчого використання вчителем програми залежно від умов навчання;

- адаптації до індивідуальних особливостей, інтелектуальних і фізичних можливостей, потреб та інтересів дітей.

Зміст Освітньоїпрограми має потенціал для формування у здобувачів таких ключових компетентностей:

1) вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

2) здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;

3) математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;

4) компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;

5) інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

6) екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи;

7) інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає  опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;

8) навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;

9) громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя;

10) культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості;

11) підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають  ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.

Спільними для всіх ключових компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами.

Ураховуючи інтегрований характер компетентності, у процесі реалізації Освітньої програми рекомендується використовувати внутрішньопредметні і міжпредметні зв’язки, які сприяють цілісності результатів початкової освіти та переносу умінь у нові ситуації.

Освітня програма закладу освіти містить Навчальний план для 1, 2, 3, 4класів з українською мовою навчання, який конкретизує організацію освітнього процесу.

























 

Розділ 2. Цілі та задачіосвітньогопроцесушколи

 

Цілі та задачі освітнього процесу на кожному рівні реалізації освітніх програм повинні бути обумовлені "моделлю" випускника початкової школи, призначенням і місцем школи в освітньому просторі мікрорайону. Вони повинні бути сформульовані конкретно, бути вимірними, досяжними, визначеними за часом, несуперечливими по відношенню одна до одної. Інакшекажучи, відповідатизагальнимвимогам, щопропонуються до визначенняцілей і задач.

Перед школою поставленітакіціліосвітньогопроцесу:

1.Забезпечити засвоєнняучнямиобов'язковогомінімумузміступочатковоїосвіти на рівнівимог державного освітнього стандарту;

2.Гарантувати наступністьосвітніхпрограмусіхрівнів;

3.Створити основу для адаптаціїучнів до життя в суспільстві, для усвідомленоговибору та наступногозасвоєннябазовихосвітніхпрограм;

4.Формувати позитивнумотиваціюучнів до навчальноїдіяльності;

5.Забезпечити соціально-педагогічнівідносини, щозберігаютьфізичне, психічне та соціальнездоров'яучнів;

6. Підвищеннякваліфікаціїпедагогічнихпрацівників шляхом своєчасного та якісногопроходженнякурсівперепідготовки;

7.Проведення атестації та сертифікаціїпедагогів;

8.Цілеспрямоване вдосконаленнянавчально-матеріальноїбазишколи.

















 

Розділ 3. Освітняпрограма закладу та їїобґрунтування

 

Освітня програма передбачає:

- формування основ соціальної адаптації та  життєвої компетентності 

дитини;

- виховання  елементів  природодоцільного світогляду, розвиток  позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;

- утвердження  емоційно-ціннісного  ставлення до практичної та  духовної  діяльності людини, розвиток потреби в  реалізації власних творчих здібностей.

 

3.1. Освітня програма початкової освіти

Освітня програмаКривецької філії  Маньківського  ЗЗСО І-ІІІ №1 ступенів розроблена згідно типових освітніх програм

  • для 1-2 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22); 
  • для 3-4 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).

 

Освітня програма початкової освіти окреслює підходи до організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти.

Початкова освітаздобувається з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»).

Програмавизначаєзагальнийобсягнавчальногонавантаження на тиждень, забезпечуєвзаємозв’язкиокремихпредметів, курсів за вибором, їхінтеграцію та логічнупослідовністьвивчення,якібудутьподані в рамках навчального плану.

Метою початковоїосвіти є всебічнийрозвитокдитини, їїталантів, здібностей, компетентностей та наскрізнихуміньвідповіднодовіковихтаіндивідуальнихпсихофізіологічнихособливостей і потреб, формуванняцінностей, розвитоксамостійності, творчості та допитливості.

Початкова освітамаєтакі цикли, як 1—2 класи (адаптаційно-ігровий) і 3—4 класи (основний), щовраховуютьвіковіособливостірозвитку та потреби дітей і даютьможливістьзабезпечитиподоланнярозбіжностей у досягненнях, зумовленихготовністю до здобуттяосвіти. 






 

Розділ 4.Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття початкової середньої освіти.

 

Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років. Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року. Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року не виповнилося шести років, можуть розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, якщо їм виповниться шість років до 1 вересня  поточного року. Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку. П. І ст. 13 ЗУ "Про освіту" гарантує право особи здобувати початкову та базову середню освіту у державному або комунальному закладі освіти (його філії), за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця особа. Але також гарантується, що це не обмежує право особи обрати інший заклад освіти.

       Вимоги до дітей, які розпочинають навчання у початковій школі, мають враховувати досягнення попереднього етапу їхнього розвитку. Період життя дитини від п’яти до шести (семи) років (старший дошкільний вік) визначається цілісною зміною її особистості, готовністю до нової соціальної ситуації розвитку. Пріоритетом цього процесу є формування і розвиток базових особистісних якостей дітей: спостережливості, допитливості, міжособистісної позитивної комунікації, відповідальності, діяльнісного і різнобічного освоєння навколишньої дійсності та ін. 

Зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, початкова школа забезпечує подальше становлення особистості дитини, її фізичний, інтелектуальний, соціальний розвиток; формує здатність до творчого самовираження, критичного мислення, виховує ціннісне ставлення до держави, рідного краю, української культури, пошанування своєї гідності та інших людей, збереження здоров’я.














 

Розділ 5  Навчальний план.

Обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін

 

При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків: у 1 класах – 35 хвилин, у 2-4 класах – 40 хвилин. Години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.

Відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ від 25.09.2020 № 2205 зі змінами, внесеними наказом МОЗ від 01.08.2022 № 1371 організація роботи з технічними засобами навчання для учнів протягом уроку становить відповідно усталених норм.

Навчальний план для 1-4 класів початкової школи є частиною Освітньої програми і містить інваріантну складову, сформовану на державному рівні.  

Інваріантна складова навчального плану закладу містить усі навчальні предмети, передбачені обраним варіантом Типової освітньої програми. Так, освітня галузь «Мовно-літературна» реалізується через предмети   «Українська мова», «Англійська мова», освітня галузь «Математична» реалізується через окремий предмет «Математика»; освітні галузі «Природнича, громадянська та історична, технологічна соціальна і здоров’язбережувальна» - окремим предметом «Я досліджую світ»; освітня галузь «Мистецька» - інтегрованим предметом «Мистецтво» чи окремими предметами; освітня галузь «Фізкультурна» - окремим предметом «Фізична культура»; у 3-4-х класах освітня галузь «Інформатична» реалізується предметом «Інформатика», у 2 класі - «Я досліджую світ (інформатика)» . 

 

Розділ 6. Форми організації освітнього процесу.

        Під час дії правового режиму воєнного стану в Україні з метою створення безпечного освітнього середовища в умовах сьогодення заклад керується Постановами КМ України, розпорядженнями військової адміністрації, методичними рекомендаціями, наданими МОН України, іншими нормативними документами в галузі освіти.

За вище зазначених умов та з урахуванням достатньої місткості найпростішого укриття, організація освітнього процесу в закладі освіти здійснюється в очному форматі.

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроків, віртуальні зустрічі і подорожі, квести, проєкти тощо. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів. 

Очікувані результати навчання досяжні, якщо використовувати інтерактивні форми і методи навчання – дослідницькі, інформаційні, мистецькі проєкти, інсценізації, моделювання, ситуаційні вправи, екскурсії, дитяче волонтерство тощо.

Для учнів 1,2,3 класів програма складена за індивідуальним планом для кожної дитини, на виконання Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Наказ МОН №8 від12січня 2016 року№955 від 10.07.2019 року Про внесення змін до Наказу МОН від 12.01.2016 року №8 та заяв батьків, так як у цих класах кількість учнів менше 5 осіб. Навчання за індивідуальною формою (Педагогічний патронаж).

 Для учениці 3 класу Арабаджій Ярослави Іванівни  та  програма складена за індивідуальним планом для кожної дитини, на виконання Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Наказ МОН №8 від12 січня 2016 року№955 від 10.07.2019 року Про внесення змін до Наказу МОН від 12.01.2016 року №8 та заяв батьків про навчання за сімейною формою.

Форма організації навчального процесу може змінюватися впродовж навчального року в залежності від без пекової ситуації в населеному пункті. При цьому може використовуватись очна чи дистанційна форма навчання.


















 

Розділ7. Інструментарії для формувального та підсумкового оцінювання

Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти. 

Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

- кадрове забезпечення освітньої діяльності;

- навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;

- матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;

- якість проведення навчальних занять;

- моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

- оновлення методичної бази освітньої діяльності;

- контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

- моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища школи;

- створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.

Контроль і оцінювання навчальних досягнень здобувачів здійснюються на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає систематичне відстеження їхнього індивідуального розвитку у процесі навчання. Контроль спрямований на пошук ефективних шляхів поступу кожного здобувача у навчанні, а визначення особистих результатів здобувачів не передбачає порівняння із досягненнями інших і не підлягає статистичному обліку з боку адміністративних органів. 

Упродовж навчання в початковій школі здобувачі освіти опановують способи самоконтролю, саморефлексії і самооцінювання, що сприяє вихованню відповідальності, розвитку інтересу, своєчасному виявленню прогалин у знаннях, уміннях, навичках та їх корекції.  

Навчальні досягнення здобувачів у 1-2 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню, у 3-4 класах -  формувальному та підсумковому (тематичному і завершальному) оцінюванню.

 Формувальне оцінювання має на меті: підтримати навчальний розвиток дітей; вибудовувати індивідуальну траєкторію їхнього розвитку; діагностувати досягнення на кожному з етапів процесу навчання; вчасно виявляти проблеми й запобігати їх нашаруванню; аналізувати хід реалізації навчальної програми й ухвалювати рішення щодо корегування програми і методів навчання відповідно до індивідуальних потреб дитини; мотивувати прагнення здобути максимально можливі результати; виховувати ціннісні якості особистості, бажання навчатися, не боятися помилок, переконання у власних можливостях і здібностях. 

Підсумкове оцінювання передбачає зіставлення навчальних досягнень здобувачів з очікуваними результатами навчання, визначеними освітньою програмою. 

Основними функціями оцінювання є формувальна, діагностувальна, мотиваційно-стимулювальна, розвивальна,  орієнтувальна,  коригувальна, прогностична, констатувальна, виховна. Відповідно до мети оцінювання пріоритетними є формувальна та діагностувальна функції оцінювання.

 
























 

Індивідуальний навчальний план

Арабаджія Артема Сергійовича

учня 1-го класу

Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1

на 2024-2025 навчальний рік

складений відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти НУШ-2 

(наказ Міністерства освіти і науки України №743-22 від12.08.2022)

 

Назва навчального предмета/інтегрованого курсу

Кількість годин на тиждень

Українська мова

1

Англійська мова

0,5

Математика

1

Я досліджую світ

2

Мистецтво

0,25

Фізична культура

0,25

Усього

5

 

Варіативну частину освітньої програми використано на 0 %

 

В.о. завідувача філії                                 Оксана СЛЮСАРЕНКО



 

 










 

Індивідуальний навчальний план

Ярового Романа Миколайовича

 учня 1-го класу

Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1

на 2024-2025 навчальний рік

складений відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти НУШ-2 

(наказ Міністерства освіти і науки України №743-22 від12.08.2022)

 

Назва навчального предмета/інтегрованого курсу

Кількість годин на тиждень

Українська мова

1

Англійська мова

0,5

Математика

1

Я досліджую світ

2

Мистецтво

0,25

Фізична культура

0,25

Усього

5

 

Варіативну частину освітньої програми використано на 0 %

 

В.о. завідувача філії                                        Оксана СЛЮСАРЕНКО
















 

Індивідуальний навчальний план

Сокола Левка Андрійовича

учня 2-го класу

Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1

на 2024-2025 навчальний рік

складений відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти НУШ-2 

(наказ Міністерства освіти і науки України №743-22 від12.08.2022)

 

Назва навчального предмета/інтегрованого курсу

Кількість годин на тиждень

Українська мова

1

Англійська мова

0,5

Математика

1

Я досліджую світ

2

Мистецтво

0,25

Фізична культура

0,25

Усього

5

 

Розподіл між освітніми галузями в рамках цього інтегрованого предмета: мовно-літературна; математична;  природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична – разом 1,75; інформатика – 0,25 (у 2 класі)

Варіативну частину освітньої програми використано на 0 %

 

В.о. завідувача філії                                      Оксана СЛЮСАРЕНКО










 

Індивідуальний навчальний план

Котик Аліси Андріївни

 учениці 2-го класу

Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1

на 2024-2025 навчальний рік

складений відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти НУШ-2 

(наказ Міністерства освіти і науки України №743-22 від12.08.2022)

 

Назва навчального предмета/інтегрованого курсу

Кількість годин на тиждень

Українська мова

1

Англійська мова

0,5

Математика

1

Я досліджую світ

1,75

Мистецтво

0,25

Фізична культура

0,25

Усього

5

 

Розподіл між освітніми галузями в рамках цього інтегрованого предмета: мовно-літературна; математична;  природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична – разом 1,75; інформатика – 0,25 (у 2 класі)

Варіативну частину освітньої програми використано на 0 %

 

В.о. завідувача філії                                     Оксана СЛЮСАРЕНКО











 

Індивідуальний навчальний план

Василівецького Романа Олександровича

 учня 3-го класу

Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1

на 2024-2025 навчальний рік

складений відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти НУШ-2 

(наказ Міністерства освіти і науки України №743-22 від12.08.2022)

 

Назва навчального предмета/інтегрованого курсу

Кількість годин на тиждень

Українська мова

1

Англійська мова

0,5

Математика

1

Я досліджую світ

1,75

Інформатика

0,25

Мистецтво

0,25

Фізична культура

0,25

Усього

5



 

Варіативну частину освітньої програми використано на 0 %

 

В.о. завідувача філії                            Оксана СЛЮСАРЕНКО

 

 







 

Складений відповідно до

Типовоїосвітньоїпрограми, 

розробленоїпідкерівництвом

Шияна Р. Б. 3- 4 класи

затвердженої наказом Міністерства

освіти і науки України

від   12.08.2022 № 743-22                                     

Навчальний план

для 4 класуКривецької філії МаньківськогоЗЗСО  І-ІІІ№1                                                                                                                                                                                                                              Маньківської  селищної  ради  Черкаської  області

на  2024 – 2025 навчальний  рік

Навчальні предмети

4 кл/5уч

Українська мова

5

Іноземна мова(англійська)

3

Математика

4

Інформатика

1

Я досліджую світ*

7

Мистецтво**

 

2

Фізична культура ***

 

3

Усього

22+3

Гранично допустиметижневенавчальненавантаженняна учня

23

Всього використано по школі

25

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

25


* Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями в рамках цього інтегрованого предмета: мовно-літературна – 2; математична – 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережувальна, громадянська та історична – 4. 

** Інтегрований предмет абоокреміпредмети «Образотворчемистецтво» і «Музичнемистецтво». 

*** Години, передбачені для фізичноїкультури, не враховуютьсяпід час визначення гранично допустимогонавчальногонавантаженняучнів, але обов'язковофінансуються

Варіативну частину освітньої програми використано на 0 %

В.о. завідувача філії                            Оксана СЛЮСАРЕНКО

 

Індивідуальний навчальний план

Арабаджій Ярослави Іванівни

 учениці 3-го класу

Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1

                                            на 2024-2025 навчальний рік

                                                  (сімейна форма)

складений відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти НУШ-2 

(наказ Міністерства освіти і науки України №743-22 від12.08.2022)

Навчальні предмети

3 кл

Українська мова

5

Іноземна мова(англійська)

3

Математика

4

Інформатика

1

Я досліджую світ*

7

Мистецтво**

 

2

Фізична культура***

 

3

Усього

22+3

Гранично допустиметижневенавчальненавантаженняна учня

23

Всього використано по школі

25

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

25


* Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями в рамках цього інтегрованого предмета: мовно-літературна – 2; математична – 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережувальна, громадянська та історична – 4. 

** Інтегрований предмет або окремі предмети «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво». 

*** Години, передбачені для фізичної культури, не враховуютьсяпід час визначення гранично допустимого навчальногонавантаженняучнів, але обов'язковофінансуються

Варіативну частину освітньої програми використано на 0 %

В.о. завідувача філії                            Оксана СЛЮСАРЕНКО

 

Розділ 8. Особливості організації освітнього процесу та застосовування 

в ньому педагогічних технологій

 

Соціальні перетворення в українському суспільстві докорінно змінили пріоритети в галузі освіти. Школа потребує нових нетрадиційних ідей, теорій, що відповідали б оптимальному розвитку дитини, сучасним потребам людства.Створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини – основна мета, що покладена в основу технологій навчання. Незважаючи на розмаїття нововведень, основною формою організації навчальної діяльності залишається урок.

Також передбачені екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі,квести, інтерактивні уроки,уроки з елементами навчання одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, ділові ігри тощо. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, забезпечуючи досягнення очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах з предмету. 

       У закладі впроваджуються інформаційно-комунікативі технологій. Застосування ІКТ в освітньому процесі базується на загальному розумінні зміни ролі інформації та принципах інформаційної взаємодії в різних напрямках освітньої діяльності. Це дозволяє формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності, критичне і логічне мислення, вміння приймати рішення, співпрацювати в команді, бути конкурентоздатними та впевненими особистостями.

Вчителями закладу створена модель уроків на основі синтезу оригінальних прийомів, елементів інноваційних педагогічних методик і інформаційно-комунікативних технологій та традиційних форм організації освітнього процесу. Розширено предметне навчальне середовище, створенні умови для оптимального розвитку навичок роботи з інформацією, формування вмінь і навичок дослідницької і пошукової роботи.

Вчителі не тільки самі активно використовувуютьінтернет-ресурси, сучасні інформаційні технології, але й забезпечують їх активне використання учнями. 

Відповідно до ст.10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти в межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо.

Відповідно до постанови КМ України від 07 липня 2024 року № 841 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020р. № 1115, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 за № 941/3522;листа Міністерства освіти і науки України № 1/8722-24 від 17 травня 2024 року Про підготовку до початку та особливості організації освітнього процесу
в 2024/2025 навчальному роціосвітній процес у 2024-2025 навчальному році організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 02.09.2024  і триватиме до 30.05.2025.

Тривалість семестрів, канікул

І-й семестр – з 2 вересня по 28 грудня 2024 року 

ІІ-й семестр – з 13  січня по  30 травня 2025 року .

 

Осінні канікули – з 28 жовтня по 03 листопада 2024 року .

Зимові канікули – з   28 грудня 2024  року по 12 січня 2025 року .

Весняні канікули – з 24 березня по 30 березня 2025 року .

Літні канікули з 31 травня по 31 серпня 2025 року.

Для забезпечення доступної та якісної початкової освіти, відповідно до нормативних документів у галузі освіти, рішень педагогічної ради  від 30 серпня 2024 року, протокол № 01, з 1 вересня 2024 року освітній процес у закладі освіти буде організовано з урахуванням правового режиму воєнного стану, епідеміологічної ситуації (за необхідності) та може здійснюватись за такими формами:

інституційна (очна (денна));

індивідуальна ( педагогічний патронаж, сімейна (домашня)) – відповідно до вимог Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10.02.2021 № 160).

Освітній процес за очною формою запроваджується для здобувачів освіти в межах розрахункової місткості найпростішого укриття закладу освіти, що використовується для захисту учасників освітнього процесу в разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших відповідних сигналів оповіщення. У разі включення сигналів оповіщення відбуватиметься безумовне переривання навчання. Освітній процес може продовжуватися в укритті або після відбою тривоги учасники зможуть повернутися до навчальних приміщень закладу освіти та продовжити навчання з урахуванням необхідного коригування для забезпечення реалізації освітньої програми.  

Освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання, відповідно до розділу ІІІ Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерством освіти і науки України  від 08 вересня 2020 року № 1115, може бути організований у закладі для здобувачів освіти індивідуальної ( сімейна (домашня)) форми навчання, а також упродовж року для учнів денної форми здобуття освіти у випадку настання обставин, що потребують організації відповідного формату навчання (згідно з рішенням педагогічної ради закладу освіти).

Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання (за необхідності) може здійснюватись на базі створеного в закладі веб-середовища: хмарного ресурсу Гугл-диск, сукупності веб-ресурсів з навчальних дисциплін (з використанням заздалегідь записаних відеоуроків, презентацій від вчителів чи із зовнішніх освітніх ресурсів, безкоштовних веб-сервісів і платформ (НаУрок, Всеосвіта, Всеукраїнська школа онлайн тощо), засобів взаємодії суб’єктів дистанційного навчання та управління дистанційним навчанням (веб-сайт закладу освіти, офіційні сторінки в соціальних мережах, вайбер-групи учнівських колективів, батьківської громадськості, педагогічного колективу). 

Організація освітнього процесу (форма навчання; структура і тривалість навчального року, дня; режим роботи закладу тощо) може змінюватись впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації. 



 

Розділ 9. Показники (вимірники) реалізації освітньої програми .

Рівень реалізації освітньої програми вивчається шляхом моніторингу якості проведення навчальних занять, моніторингу досягнення учнями результатів навчання (компетентностей); участі учнів школи у предметних олімпіадах різного рівня, Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та турнірах.












 

Розділ 10. Структура навчального року

 

  1. Тривалістьнавчальноготижня.

З02вересня 2024 року в закладідієп’ятиденнатривалістьнавчальноготижня.

 

     2.Режим роботи .

Однозмінний режим роботи .

 

3.Тривалістьуроків у :

             1 класі - 35 хвилин,

             2-4 класах - 40 хвилин,

 

     4. Тривалість навчального року

Освітній процес у 2024-2025 навчальному році організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 02.09.2024  і триватиме до 30.05.2025.

 

5. Тривалість семестрів, канікул

І-й семестр – з 2 вересня по 28 грудня 2024 року 

ІІ-й семестр – з 13  січня по  30 травня 2025 року .

 

Осінні канікули – з 28 жовтня по 03 листопада 2024 року .

Зимові канікули – з   28 грудня 2024  року по 12 січня 2025 року .

Весняні канікули – з 24 березня по 30 березня 2025 року .

Літні канікули з 31 травня по 31 серпня 2025 року.

 

 6. Розклад уроків та тривалість перерв

 2,  3,4 клас                                                                                                                                       

1 урок   8.30 – 9.10    перерва   10хв2 урок   9.20 – 10.00  перерва   10хв

3 урок  10.10 – 10.50 перерва   30 хв

4 урок 11.20 – 12.00  перерва   10хв

5 урок 12.10 -  12.50  перерва 10 хв

6 урок13.00 – 13.40 перерва  10 хв

 

                          1 клас                                                                                                                                     

1 урок   8.30 – 9.05    перерва 15 хв

2 урок   9.20 – 9.55   перерва 15 хв

3 урок  10.10 – 10.45 перерва 35хв урок  11.20 – 11.55 перерва 15 хв         урок 12.10 -  13.45   перерва 15 хв




 

   Форма навчання

 

Очна, індивідуальна (педагогічний патронаж) та сімейна форма навчання.

 

В.о. завідувача філії                                                    О.І. Слюсаренко




















































 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень